Serveis

A l’Escola Lumen oferim suport a la les famílies,
servei de menjador amb cuina pròpia, servei d’acollida,
serveis extraescolars, orientació pedagògica i casals d’estiu.

A la família

A més del serveis propis de l’escola, l’Associació Educativa Tramuntana ofereix el servei de conselleria familiar, suport als pares i organització de xerrades, excursions, i tallers a càrrec de personal amb experiència i formació en aquest àmbit.

atencio-families
Menjador

Menjador / cuina pròpia

El menjador escolar és un espai educatiu on treballem l’educació en la salut i la higiene, alhora que fomentem l’adquisició d’uns hàbits alimentaris saludables el desenvolupament de l’autonomia personal.

La nostra cuina pròpia es caracteritza per la seva versatilitat a l’hora de confeccionar els menús, el nostre xef treballa conjuntament amb la nutricionista i el  pediatra del centre, fent una cuina casolana i nutricionalment equilibrada.

Servei d'acollida

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, l’escola posa a la vostra disposició un servei d’acollida matinal previ a l’inici de les classes, de les 8:00 hores fins a les 8:45 hores, durant tots els dies lectius.

Aquest servei està pensat per a les famílies on els pares comencen a treballar molt d’hora al matí i necessiten que els nens i les nenes estiguin atesos mentre no comencen les classes, oferint un espai agradable i lúdic. També està pensat per a les famílies que necessiten utilitzar aquest servei d’una manera esporàdica i puntual.

Extraescolars

Tenint en compte les edats i els interessos dels nostres alumnes, oferim activitats extraescolars formatives i esportives amb professors especialitzats i professionals:

Orientació Pedagògica

La nostra escola compta amb el Departament d’Orientació Psicopedagògica (DOP) que dóna suport i acompanya els alumnes amb necessitats educatives d’aprenentatge, ajudant-los en el seu progrés acadèmic i en el seu desenvolupament personal i emocional.

Casal d'estiu

A l’escola, juntament amb la Fundació Goel, tenim el nostre propi casal d’estiu, en diferents formats segons l’edat:

• Minis: P3 – P5
  • Petits: 1è – 2n
  • Mitjans: 3è- 4rt
  • Grans: 4rt- 6è

Té una durada màxima de cinc setmanes, tot i que també hi ha la possibilitat d’inscriure’s per setmanes.

Les activitats es realitzen en les mateixes instal·lacions de l’escola.

Posa’t en contacte amb nosaltres si vols més informació sobre les activitats d’estiu.