Escola d’Handbol

Som pioners a l’handbol escolar a Terrassa.

Una tradició esportiva

L’Handbol de l’escola Lumen és més que una oferta d’activitat esportiva. La nostra escola és pionera en el handbol escolar a Terrassa, més de 40 anys de tradició esportiva ens avalen, amb promocions d’esportistes que han jugat, juguen i jugaran als equips més importants del país.

Eduquem en valors cívics

Fomentem la pràctica esportiva i eduquem en els valors cívics de l’esport, més enllà de la passió i la competició. Creiem que la tolerància, l’esperit d’equip, el joc net, el respecte i l’autoestima són essencials en la formació de la personalitat dels nens i nens que practiquen l’esport que caracteritza a la nostra escola: l’handbol.

Jocs Esportius Escolars (JEE)

L’Handbol escolar es troba dins dels JEE, el programa esportiu adreçat a tots els nens i nenes de 2on a 6è de Primària. L’oferta esportiva del nostre centre es completa amb les Jornades JIE i la Natació per als més petits.

Posa’t en contacte amb nosaltres si vols més informació sobre l’escola d’handbol?