Pla d’Internacionalització

Som centre  ERASMUS+,  acreditat  per a la mobilitat d’alumnat i professorat.

Què és?

El programa Erasmus+ recolza a les escoles participants en les activitats de mobilitat i té com a objectiu la millora de la competència comunicativa en llengua anglesa. El projecte institucional titulat "Green Friends of Europe" ha estat un dels seleccionats de la convocatòria 2023 en el sector Erasmus+ Educació KA121 Escolar. Gràcies a això, tindrem l'oportunitat de realitzar importants activitats de coneixement d'altres realitats escolars europees i de formació a l'estranger. Els objectius que volem aconseguir amb el nostre projecte són: Educar per a una ciutadania activa i responsable, respectuosa amb el medi ambient i amb estils de vida sostenibles, mitjançant competències didàctiques adquirides en cursos de formació específics a l'estranger per al personal docent i alumnes. Millorar les competències en TIC per a una docència més inclusiva, promovent, a través de cursos realitzats a l'estranger, la construcció d'itineraris educatius innovadors i un ús més conscient de les noves tecnologies per part de docents i personal. Contribuir a la creació d'un espai europeu d'educació a través de la internacionalització. La nostra escola, personal, docents i estudiants, pretén aprofitar al màxim les oportunitats ofertes per la Unió Europea. Per aconseguir aquests objectius, es duran a terme una mobilitat d'estudiants: a Itàlia. També està prevista una mobilitat només per a docents: Un curs sobre didàctica digital. Un curs sobre sostenibilitat ambiental. També es realitzarà una activitat de Job Shadowing (acompanyament laboral) a Suècia amb l'objectiu d'aprendre bones pràctiques, adquirir noves competències i coneixements, desenvolupar nous partenariats i dur a terme l'intercanvi i enriquiment mutu en l'àmbit professional, cultural i humà. Terminis de realització L'inici de les activitats està previst a partir de l'1 de setembre de 2023 i es desenvoluparà durant els següents divuit mesos, és a dir, fins al 28 de febrer de 2025.