Activitats Escolars

Les sortides i tallers tenen com objectiu l’aprenentatge significatiu en espais de tota mena.

ACTIVITATS ESCOLARS

Al llarg del curs es fan sortides relacionades amb els centres d’interès proposats a l’aula, fent l’aprenentatge significatiu i interdisiciplinari.

Les sortides i tallers

Les sortides i tallers tenen com a principal objectiu fer aprendre d’una forma diferent prenent com a escenari espais de tota mena. Al llarg del curs es fan sortides relacionades amb els centres d’interès . Cada activitat s’adapta a l’edat i el interessos dels nostres alumnes.

Els “DAYS OUT” són sortides i tallers en anglès amb activitats adaptades a cada nivell i edat.

Les “VISITES TEATRALITZADES”  i les sessions de TEATRE i les AUDICIONS tenen com a objectiu apropar l’art i la cultura de manera amena i divertida alhora que amb un contingut enriquidor i adequat.

La Piscina

Els infants dels cursos d’Educació Infantil podran inscriure’s al curset de PISCINA, que es realitza dins l’horari escolar al tercer trimestre del curs, a les instal·lacions de l’Atlètic Terrassa HOCKEY CLUB.

Les Colònies

La nostra escola organitza una estada de tres dies a un entorn natural on els alumnes acompanyats dels seus mestres i de monitors especialitzats poden realitzar un gran ventall d’activitats esportives i de lleure adaptades al seu nivell i relacionades amb el centre d’interès treballat prèviament.

Vols saber-ne més?

Posa’t en contacte amb nosaltres si vols més informació sobre les activitats.