STEAM

Apostem per la innovació

Eduquem en STEAM

El món actual presenta reptes molt importants per als nostres joves i és la nostra responsabilitat de dotar-los dels coneixements i les habilitats claus per a què puguin tenir èxit en un present i futur cada vegada més tecnològic. Per aquest motiu des del curs 2015 apostem per un model pedagògic que agrupa les cinc àrees disciplinars: ciències, tecnologia, robòtica, art i matemàtiques.

Comptem amb docents formats en les noves disciplines tecnològiques que desenvolupen les habilitats empíriques del nostre alumnat i potencien el pensament flexible i la seva creativitat.

Robòtica amb LEGO@

Afavorim i desenvolupem les habilitats tecnològiques des de P-3.

Projecte Recerkids

Recerkids és un programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa amb l’objectiu d’apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è d’Educació Primària.

Pretenem aconseguir alumnes actius, participatius, curiosos, amb esperit d’investigació i innovadors.

Posa’t en contacte amb nosaltres si vols més informació sobre les STEAM a l’Escola Lumen?