Educació Infantil: 3- 6

L’etapa del segon cicle d’Educació Infantil (3-6 anys)
és la continuïtat de la nostra Escola Bressol.

Som
Reprodueix vídeo

Som una escola familiar, plural i oberta

A l’etapa del segon cicle d’Educació Infantil acollim els infants de 3 a 6 anys i  els acompanyem construint les bases necessàries per a la consecució de l’èxit emocional, social i intel·lectual  al llarg de la seva vida.

Com escola concertada d’una sola línia garantim el tracte proper i  eduquem els infants de P-3,  P-4 i P-5 per a què siguin feliços.

El nostre Projecte Pedagògic  garanteix una escola catalana, plural i oberta, on l’excel-lència gestionada amb estima és el que fa de nosaltres una escola familiar i de qualitat.

Si hi esteu interessats, ens encantaria que vinguéssis a visitar-nos.

Ambient Familiar

Acompanyem les famílies i fent-les partícips en el procés educatiu dels  seus  fills i filles.

Fem un seguiment tutorial continu amb orientació psicopedagògica per oferir una atenció individualitazada, respectant els ritmes d’aprenentatge de cada infant.

Aprenentatge personalitzat

Considerem important establir vincles afectius entre infant-educadora per aquest motiu, el grup-classe s’acompanya de la mateixa tutora durant els cursos de P3 i P4.

• Fem un seguiment tutorial continu amb orientació psicopedagògica.
  • Oferim atenció individualitzada.
  • Respectem i potenciem les possibilitats i capacitats de cada infant.

Innovació pedagògica

Treballem amb METODOLOGIES ACTIVES que generen emocions positives durant el procés de la descoberta i que fomenten l’autonomia personal:

• ENGLISH des de P-3: Som escola Trilingüe i Impartim una quarta part de l’horari lectiu en Llengua Anglesa. AICLE i PBL METHODOLOGY: amb àrees en llengua anglesa.
  • ROBÒTICA – BEE BOT
  • TECNOLOGY
  • ACTIVITATS MONTESSORI: Despertem habilitats manipulatives i sensorials.
  • TREBALL PER PROJECTES: Garantim l’aprenentatge funcional i significatiu.
  • APADRINAMENTS: Creem vincles emocionals i afectius entre petits i grans.
  • MINDFULNESS: a través de l’atenció plena i els reconeixement de les pròpies emocions.
  • INIACIÓ A LA LECTO-ESCRIPTURA
  • INICIACIÓ A L’ESPORT JIE
  • PISCINA

Partim del joc com a espai d’aprenentatge  i a totes les activitats fomentem l’observació, la manipulació i l’experimentació.

Contacte amb la natura

Les nostres àmplies zones exteriors, ens permeten realitzar activitats a l’aire lliure   i en contacte amb la natura.  I ofereixen  un espai d’aprenentatge únic incentivant el respecte pel Medi Ambient.

• Sorral
  • Pati amb parc infantil amb tendall
  • Pati de sorra
  • Pista poliesportiva
  • Hort i jardí

Som escola verda - XEST

Des del curs 2016 formem part de la XEST (XARXA D’ESCOLES PER A LA SOSTENIBILITAT DE TERRASSA). Avancem en aquest compromís i per això, al llarg del curs 2017 ens hem adherit al programa per a esdevenir “ESCOLA VERDA” i estem elaborant el Programa d’Acció (PA) 2017-20 i dissenyant les actuacions educatives per tal d’incorporar els valors de l’educació per a la sostenibilitat com a eix transversal per a què aquest esdevinguin un dels principis bàsics de la nostra escola.

Aules àmplies i acollidores

Les nostres aules són àmplies i acollidores amb molta llum natural i amb ventilació directa cap a l’exterior, amb parets de vidre que ofereixen vistes del jardí, de l’hort, dels patis, sorral i zones d’esbarjo i, al fons, el Parc Nacional de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac.

Disposem d’espais per a la migdiada dels més petits.

Etapes

Etapes on inspirem

Infantil 1r cicle

En aquesta etapa seguim les pautes que s’han donat a les famílies per part del seu pediatre. Ens adaptem a les necessitats fisiològiques dels infants de 0 - 3.

Infantil 2n cicle

En aquesta etapa, acollim els infants de 3 a 6 anys i els acompanyem construint les bases necessàries per a la consecució de l’èxit emocional, social i intel·lectual.

Primària

En aquesta etapa, treballem els aspectes que formen la personalitat dels infants i donem valor a l'adquisició d'aprenentatges i de competències.

Posa’t en contacte amb nosaltres si vols més informació sobre el nostre projecte pedagògic.