Som una Escola Bressol preocupada pels valors humans que reben els petits.

Breu historia

A l’Escola Bressol El Petit Lumen, mentre tu treballes, nosaltres li donarem al teu fill i filla tot l’afecte i estímuls que necessita pel seu creixement físic, mental i emocional. En el nostre model d’Escola Bressol el que més importa és la qualitat i els valors humans que reben els petits. Tenim un espai singular ple de llum i color, amb climatització radiant, ben ubicat, de fàcil accés i aparcament. Oferim serveis de conselleria familiar i suport als pares i mares. Vine a veure-ho i t’explicarem amb tot detall com ho farem perquè la teva petita i el teu petit es trobin com a casa.

L'equip

L’equip humà és la part més important i més valorada de l’Escola Infantil. Constituït per professionals titulats, amb experiència i amb moltes ganes de fer un projecte educatiu nou per tal de crear en el nen i en la nena un estímul que fa a l’aprenentatge en tots els àmbits del seu desenvolupament físic, intel·lectual, social i emocional.

Ruth Giordano i Torres

Lydia González i Díez